Der skal nok lige regnes på sådan et gulvslibningstilbud
Når man skal udfærdige et tilbud på gulvafslibning, så er det jo ikke bare noget, man lige skyder ud fra toppen af hovedet.
Om det så er et engangstilbud, man giver som et personligt tilbud, eller man laver et omfattende tilbud, der gælder nye og gamle kunder, så regner man jo på, om det kan svare sig at have dette tilbud eller ej.
Hvis man regner forkert eller indser hurtigt eller efter kort tid, at tilbuddet ikke er godt nok for firmaet, så må man rette det til, men selvfølgelig stadig gennemføre opgaverne for de kunder, man har lovet det givne tilbud til.
Bordet fanger.
Men der er mange parametre, man skal indregne, når man udfærdiger sådan et tilbud på gulvafslibning, hvilket man også ser tilsvarende i andre håndværkerfag.
Det skal jo gerne kunne svare sig med indkøb af materialer, mandetimer og så videre, så man får noget overskud ud af projektet.
Ellers skal det jo gerne kunne betale sig på en anden måde.
Så er tilbuddet på en gulvafslibning regnet til
For det kan jo godt være, at man laver nogle kampagnetilbud eller hurtige tilbud, hvor man godt ved, at man ikke kommer til at tjene det store – eller det faktisk er en udgift, man har kørende her.
Derfor holder man da også de tilbud til at være søsat i kort tid.
Men det kan være sådan nogle knaldtilbud, man bruger i en periode eller i forbindelse med, at man har åbnet sin butik, så man gerne vil gøre opmærksom på sig selv og give tilbuddet til dem, der er hurtigst til at slå til.
På den måde kan man forhåbentligt få nogle kunder i butikken, der lærer at forstå, at man i længden skal betale mere for god kvalitet, og de er med på, at her fik de er godt tilbud, der ikke gentager sig.
Så selvom man ikke tjener på tilbuddet, så får man et større kundegrundlag.